close
<
Paris Hilton - Stars are blind 星星都醉了

I don't mind spending some time
我不介意多花點時間
Just hanging here with you
在這和你纏綿
Cuz I don't find too many guys
因為沒有多少男孩
That treat me like you do
給我這樣前所未有的感覺
Those other guys all wanna take me for a ride
那些攪和ㄎㄚ只想戴我開車兜風
But when I walk their talk is suicide
散步的時候淨說一些屁話在吹牛
Some people never get beyond their stupid pride
有些人就是不肯脫下那愚蠢的面具
But you can see the real me inside
但你卻完全看透了我的內心
And I'm satisfied, oh no, ohh
所以我覺得一切好滿足阿
****
Even all the guys are crazy
就算上帝也瘋狂
Even all the stars are blind
就算星星都醉了
If you show me real love baby
只要你給我最真的愛
I'll show you mine
我會拿出我的來交換
I can make you nice and naughty
溫柔像家貓,狂野如野貓
Be the devil and angel too
性感時是魔鬼,純情時變天使
Got a heart and soul and body
內外兼具還有撩人的身體
Let's see what this love can do
我們的愛會有多轟烈
Baby i'm perfect for you
也許我就是你的完美情人
***
I could be your confidante
我可以是你的紅粉知已
Just one of your girlfriends
或是你的玩伴之一
But I know that love's what you want
不過我知道那不是你想要的方式
If tomorrow the world ends
如果明天就是世界末日
Why shouldn't we be with the one we really love?
真愛難尋,為什麼我們不能相愛在一起?
Now tell me who have you been dreaming of
現在就告訴我你的夢中情人是誰?
At night at home? oh no, ohh
孤伶伶的我好寂寞

Excuse me for feeling
請容許我好好的沉溺一下
This moment is critical
這一刻的感覺真是不可言喻
Might be me feeling
難道這就是所謂的真情流露嗎
It could get physical, oh no, no no
那心動不如馬上行動吧~
------------------------------------------------------------------
覺得這首歌其實不錯聽...所以很多人都懷疑是別人代唱的...芭黎絲希爾頓或許真的是個充滿負面新聞的藝人,所以大家都不覺得她會唱歌吧?但是...她也滿厲害的啊!這張專輯賣得還不錯哩!而且比起台灣負面藝人(EX.阿美姊那種)芭黎絲她長得美多了!!哈! 很想問...這MV...到底哪裡A啊?!大家都說根本是AV...可是我覺得MV劇情跟歌詞很符合啊!!這樣拍挺好的...不過可能是她的形象太負面了吧!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    6角 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()